Veelgestelde Vragen
Bekijk hier de meest gestelde vragen. Als je nog steeds hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op via info@voordeel-toppers.nl.
Algemene vragen
-
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, sturen wij u een bevestigingsmail waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.
Zodra uw bestelling is verzonden, sturen wij u nog een e-mail om u de verwachte leverdatum te bevestigen, evenals de link om uw bestelling te volgen (wanneer de bezorgmethode dit toelaat).
Bovendien kunt u de status van uw bestelling volgen via het gedeelte 'Bestelgeschiedenis' op uw accountpagina op de website.
-
Wij kunnen alleen bestellingen wijzigen die nog niet zijn verwerkt voor verzending.
Zodra uw bestelling de status "voorbereiding voor verzending", "verzending" of "bezorgd" heeft, kunnen wij geen wijzigingen meer aan uw bestelling accepteren.
Als u uw bestelling wilt wijzigen, kunt u contact opnemen met de helpdesk.
-
We verzenden momenteel in Nederland & Belgie.
Voor verzending buiten deze landen kunt u contact opnemen met onze support via onze helpdesk.
Betaling
-
U kunt op onze website aankopen doen met een bankpas of creditcard.
Daarnaast bieden we ondersteuning voor Apple Pay, Ideal, Bancontact, Credit/debit card.
U kunt deze betaalmethoden kiezen bij het afrekenen.
-
We ondersteunen momenteel alleen de volgende valuta's voor het in rekening brengen van onze klanten in hun lokale valuta: EURO.
Als uw creditcard of betaalkaart een andere valuta gebruikt, worden de kosten in EURO in rekening gebracht, afhankelijk van de website waarop u zich bevindt. Uw bank past de overeenkomstige wisselkoers toe van de valuta die u kiest.
Verzending
-
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, duurt het doorgaans 24 tot 48 uur voordat deze is verwerkt voor bezorging.
De standaard verzendtijden voor de landen waar onze bezorgpartners onder vallen, worden hieronder weergegeven. Je vindt ze bij het kiezen van een bezorgmethode voordat je je bestelling bevestigt:
- Nederland: 1 werkdag
- Belgie: 1 werkdag